Fixad och Klar för en Super dag!


bild. jag
Bild från solnedgången igår :)

heej Nu har jag lite brottom, Vi började lite tidigare, nu ska jag möta upp Emelie och Elin ( NEVNARIEN) :) Vi ska fota på ett jätte coolt ställe! :D Ni får reda på det senare ikväll ;)   HEJDÅ!  :D  

K R A M
Linda

Du har sagt att den är hemsk men jag har INTE lovat något. ^^ Du har fått massa creds för den bilden, alla älskar den bilden på dig och att du utstrålar en massa glädje. Du är den ENDA som inte gillar den och så brukar det vara när det handlar om en bild på sig själv. Jag tänker inte ta bort dem eftersom ca 100 personer älskar bilden på dig, FÖR DU ÄR SÅ JÄVLA SÖT! :) Och om du ska hämnas så behöver du ju inte överdriva. :p En sak till, DU SER INTE FET UT PÅ BILDEN!

2009-08-07 | 13:52:21
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0