Muuums!:}


Om några timmar drar vi till Småland. Till morbror Anders moster Jinger. Hon har fortfarande jätte tränings
värk i hela kroppen :(  Jag ska ta med mig Kameran och Datan. Så jag kan blogga på kvällen ;)
Det är en riktig sommar stuga, ingen tv, ingen data, Ute dass :s oh no. Hoppas den inte är föör äcklig xd
Och vet ni vad vi ska äta i bilen? ;) svårt att gissa. jo Kladd kaka! wii. 
SEn på söndag ska jag till Småland. hos min farmor och farfar , Jag visade en länk i förra inlägget om det.
Så antingen är jag där bara 1 dag. Annars ska jag vara där 1 vecka. Men vi får see. Vill ju helst vara en vecka.

Nu ska jag städa mitt rum och duscha.


See ya!
Linda

ÅH, GE MIG :(!

Och det blir nog fina bilder i Småland. :d

2009-07-09 | 10:50:03
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/
Linda

HAHAH, jag antar att det var du som kommenterade på min blogg precis! Och ja, jag var rätt snabb. (a)



Puss. ♥

2009-07-09 | 11:10:52
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0