Fel, fel, fel..







Bilder: jag

Nåt konstigt hände med förra inlägget vet inte vad :s
Men jag har iaf fått min nya kamera!:D 40d ! supernöjjd
Men kameran gör inte allt utan den som är bakom den gör
Den största delen. Emelie har lärt mig det (a)

Nu ska jag snart till
skolan, Rätt chill dag idag. Börjar med bild på morgonen Jippy!
efter Kemi  ,oh.'
Sen hinner inte jag vara med på Svenskan för jag ska sjunga i kören till
Skol avslutningen :) sen till sist har viiii. öhm Jo juste Idrott vi ska säkert spela
Baseboll igen ;) Äger på att slå, haha
Men ni får ha det så bra puss <3
Linda

Åh, är grymt avis på dig. Själv har jag min tråkiga kamera fortfarande. :( Jaja, grattis iallafall. Fina bilder också, mycket fina. Puss. :)

2009-06-03 | 16:44:36
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0