Främling x)

Bild: jag


 


Vaknade av att en väldigt snygg kille sov bredvid mig i min säng xd
Jag sov över hos linn då,  det var hennes stora syrras kompis som kom in och la sig i den stora sängen jag låg i klockan 5 ungefär. För dom hade typ haft fest xd
Så jag bara : jaha det gör väl ingen , haha. Han såg ju bra ut. Sen kom linns stora syrra josefin och blev jätte förvånad xd . Sen sov alla 3 i sängen . Men det blev så trångt så jag gick och la mig någon annan stans. haha inte varje dag det händer. Sen klockan 6
Flög jag hem till skåne :)

Nu måste jag gå och lägga mig :(
Skola i morgon. BLÄ.men aja ha det så bra så hörs vi (;
Pusshej! <3

Camilla

Sötnos. Tack för i dag. Gillar din header!

2009-05-04 | 22:31:00
Blogg: http://xccc.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0