Stjärnorna på Slottet

bilder: jag


 

Åkte från Ängelholm klockan 11 emelie hämtade upp mig :) Vi körde helt vilse! x) Påvägen åt vi frukt,mackor och chokolad bollar. mums. Vi åkte först till Slottet. Det var det slottet från: Tjärnorna på Slottet. Det var lite coolt det. Och det var otroligt vackert, Bilderna blev så bra! Sen skulle vi åka till kyrkan, . bröllopet jätte fint ! sen Festen :) sen blev det middag. 4 timmar fotografering där. Man blev jätte trött i bena! och Hungrig! men man ska inte äta när man jobbar :) sen sa emelie att jag kunde ta en bannan i bilen. Fick hennes nycklar. och sen när jag öppnade dörren åkte HALVA NYCKLEN AV! in i låset! fick panik. tog inte alls i jäätte jääätee konstigt. Sprang till emelie berätta vad som hänt. Både blev jätte oroliga hur vi skulle komma hem. Men sen till sist hittade vi någon som kunde hämta oss . o herregud. det var nära att vi inte kunat komma därifrån. Men det gick bra :) TACK!
Somna i bilen xd. var helt borta när jag vakna haha, kom hem ungefär 10 över 12. Lång dag. Är helt slut idag men ska ändå cykla till stranden med mamma,Alex och Patrik.



tack Emelie för en Spännande,rolig, orolig dag!

Nicole ( Nicolebambi )

Kan du rösta på mig här http://augustchild.blogg.se/2009/may/bildtavlingen-1.html#comment ?

2009-05-17 | 20:08:52
Blogg: http://nicolebambi.blogg.se/
Tilda-fotoblogg^^

vad fick du gör när du är assistent på ett bröllop? sk nämligen va det på fredag nästa vecka xD<3 karm

2009-05-27 | 15:42:22
Blogg: http://tiildalarsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0