varit med Lindabästis :)


bild från skolan, på mig och bästisen ,mobil kamera(h)

Efter skola cyklade jag och linda(bästis) på bilden :) hem
till mig i stan. Var i stadsparken åt Glass :} mums. Isglass ;D Sen
stack vi till Philip, trevlig trevlig, han Päron är mega gulliga! mysig hem också hehe
sen skulle han spela fotboll så vi stack till patrik och åt mat. 

Efter kolla linda och jag när min lillebror Alex dansade på villanskolan
Så gulligt! alla barn, åå . haha , Sen skjuts vi linda hem, åkte tillbaka,
Efter det har jag bara kollat på tv,pluggat och varit på datan.

Är verkligen mega trött! Men Ekebo på lördag!:D:D
Fick också reda på att emelie beställt min kamera Canon 40d! så himla kul!
Läängtar tills den kommer!!!!! haha.


ha det så bra pusshej<3


Anonym

Rolig dag! :D

Och bilden är för jävlig på mig! :)

2009-05-28 | 21:46:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0