Frågestunden!

Varför är du så bra som modell ?
Haha, tack. Men själv tycker jag att jag är grymt dålig som modell. Vill hellre vara bakom kameran ;)

Aldrig mer shoppa eller aldrig mer fota?
Jag växer ju så jag kan ju inte ha förkorta kläder, Men om jag inte kommer växa mer. Så fota :)

Vad skulle du ta med till en öde ö? 3 saker.
kamera, Mat, mobil

Är det du som gjort din design?
Min nya ´som jag har haft en dag, har jag gjort. Men den förra gjorde EMMA (sommarfreak)

Fotar du manuellt eller auto?
Av  - ALLTID !

Redigerar du dina bilder mycket?
Neej det gör jag inte. Bara om jag typ har tråkigt, som den jag tog på Nicole "twhiligt"bilden
Där redigerade jag mycket ;)

Först och främst vill jag säga att du har en jätte fin blogg.. Min fråga är: Vilken är din största önskan?
tack ! :D <3 Min största önskan är att bli Fotograf  jag vill inte ha det som hobby bara, Jag vill kunna leva på det, För jag älskar att fota ! jag vill kunna försörja mig på det. :)

Varför bloggar du? :p
För jag tycker det är grymt kul såklart! :D Får lägga upp mina bilder och visa andra. Få lite ider från andra bloggar, så jag kan utvekla min fotografering. Alltid kul att få en åsikt av sinna bilder.  mm...

vad är ditt favorit motiv att fota? :)
Människor , utan tvekan

Har egentligen ingen bra fråga, men tycker att din blogg är jättebra! :) Men okej en fråga bara för att det är kul då :P Om du skulle köpa ett nytt objektiv vilket skulle det då bli?
För det första : tack så jätte mycket! :) hmm.. Egentligen önskar jag inte mig något objektiv. har precis fått mitt 50mm f 1.8  . Men i så fall skulle det nog vara Canon 70-200 f/4L USM

Vem är den bästa chefen i hela världen? hahaha
Niclas ! :D

Ok lite seriösa frågor:

Vilken är den bild du är mest nöjd med? Visa och motivera!

De här är bland mina bästa bilder. Omöjligt och välja. Men tyckte den har var så fin på han, Hans ögon är så vackra. Och gillar ljuset! Tagen med mitt 85mm f 1.8

Vad tycker du är roligast att fota?
Som jag frågade där uppe, Människor! såklart.. :)

Vad vill du vara om 10 år?
En Fotograf, Som jag kan försörja mig på. Och så vill jag helts bli en stor fotograf , haha :) som du ...

Vad är det godaste du vet dryck/mat?
Cola och oxfile med hasselbaks potatis <- stavning. 


K R A M
MICHAELA D

attans att jag missade fråga!



aja... kul o läsa iaf :D

2009-10-23 | 11:12:42
Blogg: http://michaelaa.webblogg.se/
Fotograf Emelie Ohlsson

NIIICLAAAS

2009-10-23 | 11:16:36
Blogg: http://emelieohlsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0