Tack för en super helg!








Bilder: jag

Idag var jag och pappa i gammla stan och fotade lite, lärde han lite foto tips, hehe ^^ blev rätt bra faktsikt, han e såå duktiiig! ;) Vi åt på en jätte fin resturang också!
Det roliga var att. Jag såg en sån jätte stor hund så jag bara:
- pappa ! det är en sån Jane och misja har! ( kompisar i skåne)
Pappa kollar in i affären och frågar : - kan man få ta kort på hunden.
Sen ser jag tavlor som Jane( vår kompis) har målat . Sen springer jag in i affären och där är Jane! blev så förvånad. och då var det såklart deras hund Junior. Så konstigt, 2:e gången jag träffar han i Stockholm, Ren slump bara haha.
Nästa fredag ska jag till pappa igen, och sen på lördag ska vi se någon konser med Jane och misja :)

Nu ska jag kolla runt lite på internär. Och Tack! för en jätte rolig helg med PAPPA och Susan! ;)
Och tack för alla fina komentarer jag får! :)

K R A M

Fotograf Emelie Ohlsson

Jag ska också till Sthlm nästa helg ;)

2009-10-18 | 21:52:21
Blogg: http://emelieohlsson.blogg.se/
matilla

sv: tack så jätte mycket :)

och fina bilder föresten :D

2009-10-18 | 23:20:54
Blogg: http://matillaengstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0