Bra dag!


BIld: Linda 
Bts bilder på mig :)
Första var det konfan i en timme. Sen stack jag,linda och alice till stan och hängde där. Då träffade vi
Hissen, Marcus och några andra. PÅ expresohouse och chillade. Sen skulle alice hem för att plugga, och då gick vi upp till mig fixade kläder och stack till stranden och fotade. Blev faktiskt många bra :) Efter stack vi till philip och kollade när han var på datan, och vi kollade på kändisar i ljunglen. hahaha det var äckligt pogram!
Jag har verkligen gjort mycket idag :) :) Han följde oss hem. Vi cykla och han åkte moppe bredvid. Han var vår lilla liv vakt :] För fatta läskigt och cykla i mörkret hela vägen! Nu ska vi chilla sen hoppa ner i sängen och prata
strunt. Ha det fin och godnatt! 

K R A M I S <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0