Vad som händer idag...


bilder: jag

Fixat färdig mig nu, Så nu ska jag snart till skolan! ._.  Vi börjar med SO i typ 2 timmar, SLutar 3...
Och då måste jag skynda mig hem så jag hinner möta upp emelie :) Då blir det 2 privat kurser.
I morgon ska alla på skolan spela brännboll. Och vet ni vad? Jag är faktiskt riktigt bra på att slå, hehe. Så alla som tror jag slår typ 2 meter, ni ska få se!  Och idag är det 1 år sen jag pratade med Sandra W för första gången<3 Och i morgon var det första gången jag prata med jonte... SÅ det väcker ju lite minnen :,)

Nu ska jag kolla tv, Ha det så bra alla söta bloggisar! ;) <3

MICHAELA D

Svar: Tack! :-D

Detsamma!!

2009-09-01 | 17:30:50
Blogg: http://michaelaa.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0