Jobbat idag igen ! :D


Bild: jag      inte den bästa bilden men himlen var så otroligt fin!

Emelie hämtade mig vid kvart i 10 och vi kom hem halv 8 ungefär så det var en lång rolig dag! 3 kurser som var 2 timmar långa, vi var först i Ängelholm på en nybörjarkurs sen åkte vi till Malmö! Där träffade vi Rei! :D Isabell och Mats. Det blev grymt fina bilder ! :D sen var det en sista Kurs i ..... jaa det hette något konstigt o: haha. Sen var dagen slut.


Och i bilen spelade vi in när jag och Emelie sjöng, haha tänkte lägga upp det men det blev inget ljud när det kom på datan, gud så irreterande, ska försöka fixa det i morgon, haha det var så kul. HONEY HONEY. nanananna...

Tack för idag Emelie och alla andra! 
 
Carro

Va, tycker du inte? Vi kan byta om du vill, haha:)

Naw, tack. Bara kul om du följer den! ♥

2010-01-11 | 00:53:49
Blogg: http://clundstrom.webblogg.se/
Rei Trulsson

Tack själv, Evelina! Du gjorde ett bra jobb! Ja, det var lärorikt och det blev en del bra bilder som jag ska lägga in i min blogg. Dock väntar jag på Behind the scene-bilder från Mats. Som Emelie ska godkänna, sedan tutar jag ut det. :-)

2010-01-11 | 05:30:21
Blogg: http://www.rei.fotosidan.se/blog/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0