Nattfiske

Hej läsare! Igår så nattfiskade jag med Marcus och niclas! riktigt trevligt var det. Kom dit vid piren vid 9-10 tiden.
Fångade en fisk som ni kan se på bilden ;) Hade tänkt vara där bara några timmar men dom skulle tyligen hålla på till 6 på morgonen och ja.. jag hängde på hela natten! Vid 12 blev det riktigt kallt så vi gjorde en brasa som värmde oss några timmar. Under natten var det massa ljud som prasslade och jag var säker på att det var ett djur men killarna var ju livrädda.. haha! sen så men det morgon jag. Jag var riktigt sliten!! Åkte hem kl 6 och gick o la mig då. Sen så vakna jag vid 2 utvilad :P

Nu ska jag komma på vad jag ska göra resten av dagen.

Här är 3 bildern från igår/natt



tagen med: Iphone 4

K R A M

Åsa

Mys! Jag vill också fiska :)

2011-08-03 | 10:26:21
Blogg: http://asahellman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0