Om igårdagen

Heej :) hann inte blogga igår. Så jag skriva om igår dagen. Det började med att emelie mötte upp mig och Linda klockan 3, Sen skulle det vara privat kurs innan det stor börja. Sen efter det så skulle emelie hämta dom adnra modellerna som var kvar, Så jag fick prata högt för 30 o-kända personer. Och inget jag är super på! så jag bara URSÄKA! och allas ansikten bara kollade xd. Sen fick jag värsta ljusa rösten. Haha! ajja.  Vi delades in 7 grupper. jag var i grupp 2 :) BÄSTA GRUPPEN! haha xd .
vi började på stranden , så man fick känna på att fota i solen. Sen senare gick vi till skogen.  Emelie har varit jätte duktig som gjort så här mkt!   
Extra tack för linda! :) alltid kul att du följer med.  Sen i slutet fota vi en annan tjej på stranden :)

lägger in någon bild i eftermiddag :)
K R A M

Danne

Äh, du fick uppmärksamhet i alla fall! (=

2009-08-07 | 10:09:17
Blogg: http://danieldahl.blogg.se/
Anonym

Haha nej säg inte så! Jag menar allvar när jag säger att du är en av dem Sötaste tjejerna jag sett! Obs jag säger aldrig något bara för att vara snäll, utan jag menar det! Det var så roligt igår, tur för dig som får hålla på med sånt varje dag! Www.sweetatti.Blogg.se

2009-08-07 | 12:04:50
Linda

Tack själv, I loved it! :D <3

2009-08-07 | 13:35:33
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0