Eve iiiis back! ;)

Heej heej! :) nu är jag hemma i sverige igen :) det har varit toppen kul i Turkiet, mkt bad och sol.
Kunde inte ta med min stora kamera till turkiet, ifall den skulle försvinna :s MEN Patriks lilla kamera
funkade perfekt! ;) så nu kommer ni få se massoor av bilder :) som jag har sagt. Samtidigt ska jag svara
lite på komentarer.
     BTW  vinnaren avgörs på MÅNDAG. så skaffa massa röster nu! ;)

här kommer bilderna! :
Påväg till hotelet

Alex och jag gör oss beredda till poolen ;)

Alex Flyger iväg

Första middagen i turkiet  xd

MUMS!! :}

Mamma och Patrik :)

Alex snyggingen ;)

lalalalala

jag gör någonting...

Helt galna vågor var det! jätte kul var det iaf. och 100liter saltvatten i näsan! :)

Patrik och sin ööl

Och helt plötsligt fick jag och alex en tanke att vi ville flyga en sån sak. och efter 30 min är vi där uppe

Alex, Mamma, Jag

Jag och bakom mig . Apollo templet :)

Middag, utsikt över havet. Inte för att man ser det . men när vi kom dit var det ljust

Jag sitter på Läktraren på den stora arenan. Där Gladiatorna krigade !coolt va ? ;)

Mamma och alex.

Vackert ellehur ?

Bild från rännforsningen, jag ser jätte liten ut där, min lillebror ser lika gammal ut som mig t.o.m xd

lalalala...

Den här bilden får avsluta. Det var det tidsfördriver man hade i 4 timmar ;)


Det kommer komma fleeraa bilder lite senare :)

Puss


Linda

Finfina bilder! :*

MEN AAAAAAAAAAH SHIT, ÄRU HEMMA?!?!?!?!!?!?

KOM HIT OCH STANNA HÄR TILLS IMORN?!?!?!?!? :(

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH PANIK <3<3<3<3<3

2009-07-04 | 20:05:37
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0