Seegt!


bild: jag
Idag harjag jobbat massor. och rätt tråkig dag faktiskt.  det bästa av allt att jag har ÄNTLIGEN fått min mobil tillbaka! YAY :D så nu kan ni nå mej ;) suuper. Helen och dom andra ska till "stan" och kolla på Lena Ph. inget för mej så jag stannar nog  hemma. Inte så kul att stå där i regnet och nej usch!.. Så dom åker väl in snart . Då kommer jag och max vara hemma. men han är sjuk så då får man väl vara själv och inte göra något..  SMS mig! underhåll-.... Och jag saknar linda! :(  I morgon Hoppas jag att det är dåligt väder för då ska vi SHOPPA. annars får man väl jobba på morgonen och det är jag inte alls på humör för.  OJ vad jag klagar nu ska jag kolla tv. SEE YA!
Linda

Jag saknar dig med...

2009-07-22 | 18:55:59
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0