Älskade Bästis!



Till: Linda<3


Jag har verkligen tur ! att ha en bästis som linda, Vi är så lika att det nästan blir läskigt,
Vi har båda gjort samma misstag, Och därför är det lättare att prata om saker med dej
en Nååågon annan!  Du är en bästis som har precis allt! Du sviker aldrig än. Du gör mej
alltid glad, Du får mej att känna mig speciel på något sätt.  :P Och jag är Vääldigt dålig på
göra såna jätte fina texter som du alltid gör åt mej.  Men du ska veta att jag älskar dig!
Och jag kommer alltid finnas där för dej vad som än händer! det ska du veta :D

VI ses på Onsdag, Jag klarar knappt vara utan dej en veckan wtf :s det här kommer
ju aldrig gå ..
  :s

kram: eve

Ni måste se vad lind ahar gjort, Tårarna bara rinner
KOLLA!:
 http://lindasofiedahl.blogg.se/2009/june/jag.html?_tmp=71a70ffdf3bc86bc7a7b526f4adffb1443433132


Linda

Det finns tre ord som beskriver allt - Jag älskar dig. <3

2009-06-22 | 16:49:07
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0