Glad Midsommar!

Glad midsommar! Varit på Grönan idag åkt Insane 7 gånger, 5 min kö på allting :D ! helt perfekt.
Har inte hunnit blogga så mycket varit på med Josse, Sen klockan 4 åkte vi till Josse o dom som vanligt
och hade fest eller vad man ska säga xd. Senare på kvällen kom josses syrras kompisar, Då det blev helt fullt!
Massa hög musik.dans mm.. Så nu är det rätt skönt att vara hemma där det är lugnt. Vi spela bränndboll som
Vanligt(vi förlora) Något jag inte gillar att göra. Dååligt förlorare! Vi var lite med två söötungar som ni kommer se på
bild också :)
Här kommer bilderna:


Jag och josse på bild, Ja, vi är rädda xd (insane)

bild: jag , Josse åker, Vågade inte ;s

Foto;pappa, jag i gult xd , Läääskigt


Bild: josse,Blir alltid lika bra på bild xd (noot) :p

Bild: pappa :)

MULLE<3 :}

Pappsen ;)

Bild: jag , var tvungen att göra den lite större tyckte den var så söt! :)


Marie gör fjoortiis pose haha xd
Och bilden får avsluta.
Jätte Irreterande, jag har på Storleken 300, och då blir det
suddigt och fult, Nu ska jag göra ett nytt inlägg med bara
Stora fina bilder :) Har ju inte bloggar på ett tag, så nu
blir det Mycket! ;)

tack för idag! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0