Både bra och Dålig dag :)(




Bilder jag Utrustning Canon40d 85mm f 1.8 ISO 200

Nu är jag i mitt nya hus! Jag har ett eget badrum, och spegeln är stor och underbar! Och jätte fint ljus, så man ser ju verkligen bra ut i speglen! haha xD. 
Skoldagen har varit HEMSKT! Usch vill inte ens prata om den, längtar verkligen inte tills i morgon. :( Känner att jag kommer att vara på ett väldigt tråkigt humör i morgon... Inte kul!

Förlåt för inte bloggat i dag, Haft massor av göra, Hoppas ni har haft en bra dag iaf!

K R A M
Rei Trulsson

Nedre bilden är grymt vacker! Riktigt kreativt ljus på motivet och passande mot den gröna, mörka bakgrunden. Superduper!

2009-10-01 | 22:01:01
Blogg: http://blogg.trulsson.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0