Västersjön, Expresso House, Nästan frontalkrock.. Låter som en bra dag!


Dagen började med att jag tog bussen från Helsingborg till Ängelholm för att möta upp
Emelie :) Vi gick till vårt ställe där vi nästan alltid fikar... Espresso House! Där stötte vi på Erika och Emma, mycket trevliga små damer, höhö. Sen efter ett tag så åkte vi till Ica, pratade lite om bilderna dom skulle ha... Efter det åkte vi till Västersjön och fottade där ett tag.

Och så det "bästa" till sist. Jo vi var nämligen 20cm från att frontalkrocka! Galna gubbe som kör så fort....  Iaf en toppen dag! Så tack Emme! .

Jag hade inte min kamera med mig men ni kan se HÄR bilder från dagen som Emelie har lagt upp :)

P.S förlåt för att ha varit sämst på att upptatera! Ska ändras!

K R A M !

NICOLE

Saknar dej <3

2010-02-25 | 03:07:38
Blogg: http://julia.egmont.se/Nicole
Donnabelle -en feelgoodblogg om skönhet & hälsa-

Åh, tack söta du! Gillar dina bilder, så vackra :)

2010-02-25 | 11:18:08
Blogg: http://donnabelle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0