Godmorgon.... Det var ett tag sen sist


Bild: jag modell: söta gabbi.   Fick redigera i ett pogram man får med datorn... pappa har ju inte
Photoshop så kanske inte blir så bra ;) men men ..

Godmorgon alla bloggläsare! Det var verkligen längesen jag bloggade sist. Det har hänt  väldigt mycket på senaste tiden, jag har gjort något varje dag och det blir lite andra prioriteringar så bloggen har fått lida lite.
Men jag ska försöka nu igen att få bloggningen igång.

Iaf jag är i Stockholm nu. Veckans planer  är..

Onsdag: Träffa Josse och hitta på någonting
Torsdag: Fotografera
Emelies  nya header som är såklart en ära ;) kommer bli kul :)
Fredag: Träffa Nicole, och vi ska nog ut och fota är jag säker över.
Lördag: Kanske prova vårt nya gym som vi fått i vår by, pappa hänger på då !
Söndag: Åka hem :(

Så jag har nåt att göra varje dag och det känns bra ;) jag gillar inte att vara hemma och vila även om det är lov.

K R A M
Hanna

Söt blogg du har ! Kram. ♥

2011-01-05 | 12:15:57
Blogg: http://lalahannah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0