SHOOT!

När jag var på flygplatsen och skulle åka till Puerto Rico så ville jag köpa en tidning och så ser jag Emelies och springer fram och tar den. Sen när vi satt på flyget och jag började kolla i tidningen for jag upp och sa: AALBIN MINA BILDER ÄR MED I TIDNINGEN! mitt namn är med! haha blev så himla glad!!
Såklart kommer jag köpa varenda nummer, tycker tidningen är super bra och är så stolt över min vän Emelie som lagt så mycket arbete och hjärta i det här! Kan inte förstå att i april är det 3 år sen jag för första gången började jobba med Emelie. Jag var bara 12 år och i år fyller jag 17.
Senaste året har det inte blivit mycket alls, jag har massa saker i skolan, skolan kommer först. Så blir inte lika mycket längre. Men som jag saknar det, alla uppdrag jag och Emelie gjort under åren, vi har haft så kul! Varit skratt,tårar, stress.. allt man kan tänka sig. Alla fotokurser där vi skrattat .. Hon är även den person jag berättar allt för, de gångerna vi träffas. Jag känner att vi verkligen litar på varandra, och vi har delat många saker för varandra. När jag jobbat med Emelie  har jag lärt mig så mycket, hur man är mot sina kunder, hur man är professionell, lärt mig fotografera m.m


I april 2009, efter att ha jobbat med Emelie för första gången några dagar skrev hon något på sin blogg som jag kom ihåg att jag läste 1000 gånger, jag var så glad <3


Idag var sista dagen för min praktikant Evelina, dock bara för denna gången, hon kommner nämligen hjälpa till flera gånger då hon var enormt duktig och go, hon kommer sommarjobba hos mig också några veckor. Hon bor 3 min från mig i Ängelholm så det är perfekt, känns så skönt att ha hittat rätt, jag är enormt petig med vilka jag vill jobba med då jag ställer hårda krav på service mot mina kunder, Evelina har en perfekt balans mellan buisness och privat, trots sina 13 år.
Jag vet att hon kommer sitta och le när hon läser detta, du förtjänar allt beröm Evelina!

Och ja... jag ler fortfarande lika mycket när jag läser det här. Jag är så tacksam att pappa hjälpte mig. Jag kan säga att jag är stolt över mig sig, och är så otroligt stolt över vad Emelie har uppnått!
Hoppas det var okej att jag låna bilder från din blogg
BIlder från SHOOT:
Det här har varit det absolut roligaste jag någonsin gjort i mitt liv! och jag hoppas det fortsätter.















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0