Veckan i Puerto Rico

Åh vad jag längtar tillbaka... Det här gjorde vi den veckan i Puerto Rico:

Onsdag: Landade i Gran canaria kl 4 på eftermiddagen, stressandes försökte vi hitta rätt buss till hotellet. Vi kom till hotell rummet och packade upp sakerna och kollade runt. Stor balkong, utsikt mot havet. Sen gick vi runt i stan och åt på resturang.

Torsdag: Vaknade, gjorde frukost, spelade kort och lyssnade på musik som vi gjorde varje morgon. Gick ner till stranden så såg vi hade 2km var det en strand så det fanns en väg längst en klippa man kunde gå. Jätte fin promenad! så vi gick dit. Kvällen hade hotellet gratis mat och live musik.

Fredag: Åkte på djuphavsfiske och fiskade svärdfisk och haj m.m riktigt spännande och kul!! Efter det sprang jag och Albin till närmaste resturang efter båtturen, var jätte hungrig!! Blev jätte gott kött och lamm.

Lördag: Solade vid poolen hela dagen, spelade kort, lyssnade på musik, åt massa chips,choklad och drack cola. På kvällen gick vi till en resturang vid stranden och åt 3 rätters. Live musik, dansande folk. Sen vid 12-slaget så ställde vi oss i havet i Atlanten och kysstes under fyrverkerierna... så romantiskt va ? ;)

Söndag: Var på stranden hela dagen och läste våra böcker. Åt lunch och lite så.

Måndag: Vattenland! :D Åh så kul det var. haha vi såg the pudels... lite random. Så vi åkte massor av saker hela dagen. Var livrädd men var tvungen och åka allt...
Tisdag: Shopping! :D shoppa saker till familjen och sen annat till mig och Albin. Som vårt album vi ska lägga alla våra bilder i!

Onsdag: Åkte hem.  :(
Har varit en otrolig resa! vi har gjort så mycket och hade inte velat ha någon annan med mig än Albin på den här resan. Tack min älskling för världens bästa julklapp! I L O V E Y O U






Anonym

Härliga bilder

2012-01-10 | 10:52:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0