LAlalalala

bild: jag
På bilden: sötaste Laya :)
Orkade inte lägga upp något igår :) Snart ska jag och helen till stan och kolla lite sen ska vi hämta upp min kusin max som flygit från ENgland och Robert ;) kommer bli jätte kul, så man inte är så mkt själv hela tiden. Och vet ni vad? häromdagen hörde man hur tåget kät jätte konstigt, sen ringer Kalle upp, då hade 8 kossor blivit påkörda!:s kossor är nog dom dumaste djur jag vet xd. sen skulle vi på middag så vi åkte förbi där. Var lite äckligt och se typ halv platta kossoe på spåret? helt sjukt var det.  ajjaa,  vi hörs <3 lägg gärna till mig på blogvin ^^
patrik

hmm! åt ni middag på spåret? de var färskt kött i alla fall. ha de.

2009-07-16 | 13:10:36
Linda

HAHAH skämtet ovanför min kommentar.. Hm, vem kan det vara? ;) xD

Men hallå, stackars kossorna. :(

2009-07-16 | 14:46:49
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/
Linda

what? xD

2009-07-17 | 11:45:07
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0