Pengar,pengar , Pengar! :)

Nu ska jag lära mig klippa gräsmattan! och sen grusplanen. och jag är faktiskt nervös!
Jag vet inte hur man gör, är rädd att jag gör allt fel och gör sönder gräsklipparen xd , usch
jaja, jag får pengar. Ska fråga nu hur mkt jag får i timme :) så jag kan göra allt riiiktiiigt låååångsamt.
Hehe (6)  kanske inte jätte långsamt  men aa xd.

Igår var helt sjukt, några som fyllde år Sven och någon annan xd.. DOm var mellan 18-30 år gammla.
Någon trodde jag var 20 ? han måste varit riktigt full, annars skulle han inte raggat , haha.!
Sen stack i till sjön vid 11, vissa bada, och bada bastu. Sen palla inte jag mer så jag stack hem
vid 1 ungefär.  vakna halv 12.

Så det var fullt ös.

VI Hörs! <3

Anonym

Nu har du nog snart råd till klänningen, precis som jag sa.. ;p



Och om jag förstår, så har du träffat på någon som påminner om Jens när han är full? xD

2009-07-12 | 15:33:58
Nicole ( NicoleBambi )

Den som fråga om du var 20 måste varit "KOCCCKOOOO" !



PS. Hjälp mig med en sak .... Läs mitt senaste inlägg så förstår du DS.

2009-07-12 | 18:03:55
Blogg: http://nicolebambi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0