yay :)

Nu var det lääänge sen jag hade en bild på mej själv.! så det får bli en bild på mej :) imorgon ska peter fixa Fotoshop Sc3 till mej ! jippy. jag kan ju inte redigera, vet itne hur man stavar det xd bilder förut. men nuu kommer jag kunna det:D men jag får tjata på peter lite annars glömmer han xd. det  får han stå ut med:)  Idag har inte  hänt så mkt. Chillat. kollat på O-ringen o lite sånt. i morgon kommer pappa upp till Småland ! yay. har läängtat efter pappis:] haha. ska lära han lite om sin kamera som han har "fått" av mig. egentligen köpte han den åt mig för 1 år sen ungefär. Min gamla Canon 400d :) så vi ska fota tsm och såå :) kul kul. Det blev ingen shopping idag, tyvärr. men i moorgon SKA vi ! :)   hehe,

See ya!
e

Finfin blogg !

kika in våran fan ;)

www.jozelin.blogg.se

2009-07-23 | 22:44:32
Blogg: http://jozelin.blogg.se/
J O S E F I N E - fotoblogg

tack detsamma! :D

följa varann på bloglovin kanske?

2009-07-24 | 01:29:28
Blogg: http://pinkspot.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0