Första Tävlingen! :)


Bild:jag

Godmorgon!  Nu ska jag vara med i min första tävling. Och det är ¨hos nicole.   Hon har en foto tävling. Man kunde välja vad som helst. Jag valde det här bilden för jag tycker den e jätte fin ! hehe. Men har inte hunnit skicka den till nicole än. Ska nog göra det ikväll  Hoppas NI och nicole gillar den :}  Ska äta frukost nu sen till skolan  Idag och sen ska jag och alex till stockholm<3 jaaa vad kul! lite kul att alex(lillebror) kommer förlja med,     Men nu ska jag äta frukost, snart skola ni vet... ;)

Ha det bra!
Matilda [myphoto.blogg.se]

Verkligen underbar blogg, gillar fotona du har i headern! Kul att du också gick vidare i Nicoles tävling :)



Kram!

2009-05-25 | 12:01:56
Blogg: http://myphoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0