SVAREN




.Hur länge tror du att du kommer att blogga?
 Sv: Tills jag tröttnar

. Varför bloggar du?
.Jag gillar att visa mina bilder, få komentarer både bra och dåliga, saker jag behöver förbättra på, som gör mig till en bättre fotograf, får insperation av andra och det är helt enkelt bara jätte kul :)

. Vad heter din bästa vän? (a)
 Linda Dahl ofc!

. Gillar du choklad?
  Älskar

. Vilken är din favoritfärg? :D
 rosa, röd, coral <- stvas =

. Hur länge har du bloggat?
  sen april 2009

.Gillar du skolan?
  haha, ibland, sällan...

.Vilken är ditt favoritämne i skolan? :)
  Bild
.
 Har du nån bästavän?
 Japp :)

Vilket objektiv vill du ha ? :)
Inget faktiskt, inte just nu , hehe

är det kul att jobba med emelie ohlsson? :D
Roligaste jag vet! :D

Vilka bloggar läser du?
Emelie Ohlsson, Foki, Kissie.., Kenza, Nevnarien, Jacobs, och massa andra bloggar ;)
´
Vad har du för startsida på internet ?
himmel, haha

Vad är roligast att fota ?
Människor!

Vad tycker du om paow, dessie och kissies bloggar? (haha om dom heter så?)
Tycker dom är riktiga fjortisar , hehe :) men läser deras blogg ibland bara för att dom är så dumma ;)

Besöks rekord?
312 :)

. Vilket land är ditt efternamn ifrån? :)
  Ungern

. Är detta din första blogg?
 Japp :)

. Hur redigerar du dina bilder?
  Ändrar lite kontrast , inte så mycket

. Vad är din drömresa?
  USA, Hawaii,  har inga speciela

På vilket gymnasium vill du gå, vilken linje?
Foto o samhälle i helsingborg


Favorit mat ?
Oxfile med hasselbax potatis , mums !

Har du varit med och fottat någon känd bloggare ?
Ja,, NEVNARIEN(elin) :)

Favorit länder du varit i ?
Thailand, Australien och Egyptien

Favorit bok?
Dave pelzer - pojken som kallades det

Fotar du i RAW elr JPG
Alltid RAW :)

Vad gillar du för slags filmer?
Gillar Rysare mest, Sanna filmer

Vad för slags fotograf vill du bli?
Porträtt, bröllop, barn mm

Vilker pogram redigerar du dina bilder?
I lightroom 1,1 men det har gått ut nu, så försöker hitta ett annat pogram

Favorit tidning?
FRIDA, haha



Det var frågorna! :) tack för alla frågor!

K R A M ! <3




 

bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

2009-11-06 | 23:04:41
Blogg: http://www.lovemercury.se
MICHAELA D

:( känner mig kass, glömde av frågestunden IGEN! sparade till och med dina kommentarer som icke godkända bara för att jag inte skulle glömma, åh.

2009-11-08 | 15:16:27
Blogg: http://michaelaa.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0