Jäkla gubbe!


Bild: jag

Idag har jag varit på väla med linda :) Hitta en jätte fin vinter jacka och lite annat,
Och sen kommer vi på vägen hem resan.... Jävla otrevlig han som körde bussen, jag har aldrig betalat kort förut, han blev jätte irreterad på mig, och sen när linda har gått så går jag fram till han och säger till mig Jätte surt,
-DU jag ropade vart du skulle MEN JAG FICK INGET SVAR!
-Jag bara ojj förlåt, har aldrig åkt buss förut själv, och har precis flyttat, han bara:
Jaa men det är ditt fel, och sen slängde han bara av mig vid Stationen
, och min mobil höll på att dö, som tur är hann jag precis hinna prata med mamma och säga att mormor skulle hämta mig.

Där fick jag tårar i ögonen, ensam i mörkret, inga pengar nästan. Och mamma har druckit Vin.

USCH! hatar att åka buss....

Annar har dagen varit bra :)
P.s Tack Söta linda för idag!

K R A M
LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Bläääeuuusch på gubbjäveln!



Tack själv. :) Lägg upp bilder på kläderna? ;D <3

2009-10-02 | 22:27:21
Blogg: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0