Puerto Rico

För lite mer än en vecka sedan kom jag hem till Albin. Där fanns ett kuvär på sängen som var till mig. Jag öppnade det och kunde verkligen inte tro mina ögon!!! Det var...
en resa till Puerto Rico (Kanarieöarna) !!! Det jag alltid velat är att resa med sin kille, någon man älskar, helt själv och om 8 dagar åker vi iväg!! Jag är 16 år och ska resa på en kärleks semester utomlands, ååh älskar mitt liv. Jag är dock nervös inför att åka själv, det är trots allt första gången! En annan i min klass är på exakt samma ställe just nu och hon säger att det är jätte fint och skönt väder :D
Puerto Rico:
Bad, värme, utflykter, romantiska middagar, restaurang varje kväll , nyårs firande, eget hotelrum, bara jag och albin <3
emilie

Känn dig lyckligt lottad säger jag bara!

Njut till max!

2011-12-20 | 21:02:20
Blogg: http://www.emiliesoderholm.mysowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0